Foredrag: Styrk elevers og læreres motivation og læringslyst
Når lærere tager ledelse og kontakt til hver enkelt elev, sætter de en proces i gang, som styrker elevernes motivation og læringslyst, siger underviser Inger Hartelius.Fuld spot på familien og vores institutioner i uge 11
Med en landsdækkende kampagne sættes i uge 11 fokus på det gode samspil i familien og i vores institutioner for børn, unge, voksne og ældre.Den bedste morgen med Aya og Milas
Normalt plejer morgenen at være præget af stress og konflikter, og en sur mor og krop umulige børn. Men en dag blev alt anderledes. Se hvordan det lykkedes mor at ændre samspillet fra konflikter til den bedste morgen ever.Klasselærer: De unger de arbejder bare
Hvordan får man 26 glade og livlige børn til at falde til ro og holde fokus i en hel time? Udfordringen står Kisser overfor, som klasselærer for 0.-klasse. Se hvordan Kisser støtter børnene med at falde til ro og koncentrere sig om at lære noget.Brush-Up: To dage med fordybelse og supervision i efteråret
Erfaringrene viser, at caseforløbene bliver kortere og effekten større, når du mødes jævnligt med andre for at udveksler viden og erfaringer. Er du uddannet MarteMeo-terapeut inviteres du til to dages Brush-Up.Kongres: Marte Meo medical
Arbejder du inden for sundhedsvæsenet, så har nordmændene et tilbud, du ikke kan sige nej til. Onsdag den 10. september er du inviteret til et brav af en kongres – Marte Meo Medical og Nordisk Marte Meo Kongress – i Bergen.Marte Meo hjalp voldelig dreng med at blive en del af skolen
Felix er en ny og voldelig dreng i 2. klasse. Fra første time giver han lærerne grå hår i hovedet. Han deltager ikke i undervisningen. Bruger tiden til at lave grimasser og skabe små konflikter, der ofte eskalerer i skub og truende adfærd i forhold til de andre børn i klassen.Interesse for Marte Meo Malmø
Stor interesse for Marte Meo Malmø, hvor Maria Aartz holdt Masterclass. 125 personer valgte at bruge en lørdag formiddag i marts i Malmø til at høre om Marte Meo, der var målrettet fagpersoner, som gerne ville vide noget om Marte Meo.Positive selvbilleder i daginstitution og skole
Hvordan opbygges vigtige indre arbejdsmodeller som bl.a. positive selvbilleder, selvværd, selvtillid, selvkontrol, koncentrationsevne, arbejdsmotivation og sproglige og sociale kompetencer?- « Forrige side
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 8
- Næste side »